Suzuki Ignis

Bezpečí vozu Suzuki Ignis

Využití pokročilých bezpečnostních technologií "pro všechny případy" vnáší klid do Vašeho každodenního cestování.

Dual Camera Brake Support (DCBS)

Dvojice kamer za čelním sklem rozpozná vpředu jedoucí vozidla, chodce a vodicí čáry na vozovce stejně jako lidské oči. Na základě informací zachycených těmito kamerami pomáhá bezpečnostní systém předejít kolizi, případně zmírnit její následky prostřednictvím varování řidiče a automatického brzdění.

1. Varování

Pokud systém vyhodnotí riziko kolize, varuje řidiče pomocí zvukového signálu a zobrazení na informačním displeji.

Ignis

2. Automatické lehké přibrzdění

Pokud se zvyšuje riziko kolize, Ignis kromě akustické a optické výstrahy ještě samočinně lehce přibrzdí, aby upoutal řidičovu pozornost na hrozící nebezpečí.

Ignis

3. Brzdový asistent

Začne-li řidič brzdit v okamžiku, kdy je aktivní výstraha před kolizí, asistent zvýší brzdnou sílu.

Ignis

4. Automatické brzdění

Pokud systém vyhodnotí, že je srážka bez dalšího zásahu nevyhnutelná, začne naplno automaticky brzdit s cílem zabránit nehodě nebo zmírnit její následky

Ignis


UPOZORNĚNÍ
V závislosti na různých faktorech může být schopnost obou kamer detekovat objekty částečně nebo zcela omezena. Kolizi může být zabráněno v některých případech, kdy je systém aktivní při rychlostech přibližně mezi 5 km/h a 50 km/h (přibližně do 30 km/h v případě detekce chodců). V závislosti na detekci a pohybu objektu může znít pouze varování bez aktivace automatického brzdění nebo se může akustická výstraha aktivovat ve stejný okamžik jako automatické brzdění.

Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu

Pokud vozidlo jede rychlostí vyšší než přibližně 60 km/h a začne opouštět jízdní pruh bez aktivované směrovky, systém na tuto skutečnost řidiče upozorní vibrací volantu a rozsvícením kontrolky na informačním displeji.

Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu

Systém sledování únavy řidiče

Pokud vozidlo jede rychlostí vyšší než přibližně 60 km/h a kličkuje ze strany na stranu v jízdním pruhu, systém řidiče upozorní na únavu nebo ztrátu koncentrace varovným signálem a zobrazením na informačním displeji.

Systém sledování únavy řidiče

Signalizace nouzového zastavení

Nově vyvinuté odpružení

Při náhlém sešlápnutí brzdového pedálu v rychlostech nad 55 km/h se kromě brzdových světel samočinně aktivuje také výstražná funkce směrovek, aby byli na nebezpečí upozorněni řidiči dalších vozidel.

 

Total Effective Control Technology

Struktura karoserie Ignisu je navržena pomocí této důmyslné technologie tak, že v případě nehody účinně absorbuje a rozprostírá nárazovou energii.

Šest airbagů

Součástí standardní výbavy Ignisu je šest airbagů - dva čelní, dva boční a dva záclonové hlavové.

Šest airbagů